Investnet.pl > Słownik > Content Marketing

Co to jest Content Marketing?

4.9/5 - (7 opinii)
2022-12-27

Content Marketing to strategia marketingowa, która polega na tworzeniu i dystrybucji treści, w celu zwiększenia świadomości marki, wywołania emocji i pozyskania klientów. Content Marketing obejmuje przede wszystkim tworzenie treści, które są wartościowe i interesujące dla odbiorców, a ich celem jest skłonienie ich do wykonania określonej akcji, np. dokonania zakupu lub rejestracji na stronie. Content Marketing zazwyczaj obejmuje blogi, wideo, artykuły, infografiki, webinaria, e-booki i inne formy treści.  

Przykłady wykorzystania Content Marketingu

  • Dzielenie się poradami dotyczącymi produktów lub usług w postaci wideo na stronie internetowej lub na platformach społecznościowych.
  • Artykuły edukacyjne, które są publikowane na blogu firmy.
  • Infografiki, które są umieszczane w mediach społecznościowych, aby pomóc odbiorcom w zrozumieniu produktu lub usługi.
  • E-booki lub poradniki, które są dystrybuowane w celu zwiększenia świadomości o produkcie lub usłudze.

Zastosowanie Content Marketingu w SEO

Content Marketing służy do budowania relacji z klientami, zwiększania świadomości marki i tworzenia pozytywnego wizerunku. Content Marketing może pomóc w pozyskaniu nowych klientów, a także w utrzymaniu obecnych. Może być stosowany w celu wywołania emocji i podniesienia wartości marki, a także w celu zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Content Marketing może również służyć do wspierania strategii SEO, ponieważ przyciąga on ruch organiczny i pozycjonuje stronę internetową w wynikach wyszukiwania.

Autor
Bartosz Żygadło
Sprawdź również
Ile kosztuje stworzenie strony internetowej? Porady
2024-03-25

Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Myślisz o stworzeniu nowej strony internetowej? Chcesz dowiedzieć się ile kosztuje profesjonalna strona www?

...
Bartosz Żygadło
Ile kosztuje sklep internetowy? E-commerce
2022-11-10

Ile kosztuje sklep internetowy?

Cena sklepu internetowego jest ściśle powiązane z wykorzystywaną technologią, potrzebnymi funkcjonalnościami, czy złożonością samego projektu.

...
Bartosz Żygadło
Ile kosztuje pozycjonowanie? E-commerce
2022-03-01

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Chcesz zdobyć nowych Klientów oraz wykazać się dużą skutecznością w zakresie ich pozyskiwania? Może Ci to zagwarantować skuteczne […]

...
Bartosz Żygadło
Jak założyć sklep internetowy? Aktualności
2022-01-13

Jak założyć sklep internetowy?

  Jak założyć sklep internetowy Sklep internetowy zawsze wiąże się z wyborem oprogramowania. Technologia dla rozwiązań e-commerce bardzo […]

...
Jakub Wiśniewski
Certyfikat SSL – co to jest i do czego służy? Aktualności
2021-08-26

Certyfikat SSL – co to jest i do czego służy?

Certyfikat SSL jest często nierozumiany przez większość osób, które chcą założyć swoją stronę internetową lub sklep. W tym […]

...
Jakub Wiśniewski
Marketplace – co to jest i na czym polega? E-commerce
2021-08-20

Marketplace – co to jest i na czym polega?

Marketplace jest dzisiaj niezwykle szeroką gałęzią biznesu. Sklepy tego typu podbijają światowy rynek i zyskują coraz więcej klientów, […]

...
Jakub Wiśniewski